• CADAVERES on Facbook

2017-10-14
Zalaegerszeg ( H ) - Atlantis

Napló

76. fejezet - Tour 2010: Várpalota, London ( London Calling)

Még mielőtt kimentünk volna Londonba, 21.-én pénteken még volt egy hakni a Pannónia Feszten is Várpalotán. A tavalyi koncert elég jól sikerült, nagyon szimpatikus volt mindenki, így nagyon vártuk az idei megmozdulást is. A koncert a várakozásoknak megfelelően alakult, volt nagy kivetítő, sőt még az emberek is nyomultak be a sátorba ezerrel. Királyság! Miután lepakoltunk a színpadról, rögtön esni is kezdett az eső, így én sehova nem mentem az egész feszten csak a rokkersátorba tartózkodtam. Természetesen sikerült jól berúgni, régi veszprémi koleszos cimborákkal megfejteni a megfejteni valót. Bogyó is megjelent volt fotózás tornasor amit akartok. Miután összekaptuk magunkat, a sofőrünk Sinya kecójában leltünk szállásra, miután megittuk a világ összes sörét. Ennek eredményeképpen, atom másnaposan kezdtük el az utat Pozsonyba, mert onnan indult a gép fél 2kor. Az elején még szédültem, de kis alvás után már csak a fejem fájt. A repülőtéren gyanúsan kevés ember volt, kezdtem ( a szokásos módon) megint nagyon parázni. A többiek szívattak, hogy világháborús, légcsavaros géppel megyünk, ha idefelé nem robban fel stb. Bekaphatják. Nah a cég neve Ryanair, ami Ír. Tévedtem, beszálltunk, nagyon kicsi volt a hely, ahogy a légikísérő kisasszonyok mentek a szűk kis folyosón mindig leszedték a vállam a csípőjükkel…hehe. Na felszállás a hangulat a tetőfokára hág, a nyugtató amit bevettem rég nem hat, gurulunk, rákapcsol a faszi fénysebességre, olyan hangrobbanást előidézve, hogy még a Kölni is pislogott. Apám, ehhez képest a fapadosok gyöngye az EasyJet gépei mind lopakodók. Még felszállás közben, mondtam Kölninek, hogy jó akkor én itt befejeztem, ha repülni kell, valakit keresni kell a helyemre:) tényleg be voltam szarva. Nem maradt más választás! Sööööör! A pénz nem számított. Én és Kálmi elkezdtük nyomni a söröket. Egy darab 3 dl-s sör: 4 Font (1200 Huf). Később csatlakozott Tibi is a WMD technikusa is. Én ebből bevertem 4et a leszállást kifejezetten élveztem. Csüngtem az ablakon a többiek meg röhögtek rajtam.
Hála a Magasságosnak épségben megérkeztünk Luton kikötőbe ahol szervezőink már vártak is minket. Elvittek a szállására, WMD-ék meg egy másikra mentek tömegközlekedéssel.
No kedves olvasóink belefutottunk egy olyan durva kerti buliba amilyet nem látott még nemhogy London de még Szabadbatyán sem. Közben befutott az M.W.S. legénysége is élükön Bandival akarom mondani Anders Von Doomal (M.W.S., Bloodiest énekes) egy rögtönzött hót részeg divatbemutatót is tartva, megbeszéltük az új Burzum pólóját és a Burzum hatásait a M.W.S. és Cada zenekarokra is. Lényeg patakokban folyt a sör meg a csirke szárny. Hajnal 6kor takarodtam aludni, a már rég kiütött Kálmihoz, abba a szobába, amit szállásadónk Csabi (Sold For Evil gitáros) és kedvese szobája volt. Délelőtt mondták is, nem nagyon tudtak aludni, mert olyan horkolást rendeztünk le…ezúton is bocs.
Nagyjából összekaptuk magunkat és irány Camden Town. Elég súlyos volt,olyan mintha a Szigeten lettünk volna. Majd busszal ( és éhgyomorral) bementünk a Trafalgar Square-re, onnan a Bákingem palotához, megnéztük a Big Ben-t és már annyira éhesek voltunk, hogy majdnem megőrültünk. Az fagyiztunk is, öten ettünk 3 fagyit, alig volt buzis:) Na aztán előkerült egy meki megy a szábvéj, én Benjivel (szupermanagerünk) a szábvéjbe mentem. Mondom a srácnak, hogy én húsgolyós szenyót kérek( a képen fasírtnak látszott)erre a csávó felnyitja a bagettet, elővesz egy merőkanalat és mit rak bele? Hát töltöttpaprikát. Majd leszórta sajttal, lilahagymával meg uborkával. 7 Font. Remek.
Végül is megérkeztünk a klubba, bepakoltunk, kezdtek szivárogni az emberek (az este a látogatók 89%-a magyar volt), összefutottunk egy csomó barátunkkal mindenfelől, szakmázás fejtegetés, az utcán zacskóból sörivás, cigizés, ivás. A koncert jól sikerült, meleg is volt, természetesen itt is volt baj. A program közepén beszakadt a lábdob bőr…szerinted mennyi esélye volt? Hihetetlen módon előkerült egy másik a semmiből, gyors csere, program folytat, őrjöngés, köszönjük szépen! Utána további sörök megivása az utcán, beszélgetés, aztán a szállásra el. MIidöglünk Kölni, G, meg Bölcsi elmentek még viszkikólázni.
Hétfőn annyira nem voltunk rottyon. Megérkeztünk a reptérre, becsekkoltunk Benjikét kicsit szopatták, épp akkor kapott sms-t amikor átment a fémdetektoron, az angolok meg totál bekattantak, jegyzőkönyv meg minden. Ennek hála felszállás előtt 2 perccel szálltunk be a gépbe. A felszállás ismét szörnyű volt, a többiek aludtak, én izzadtam meg remegtem, küldtem a söröket:) A leszállás a londonival ellentétben nem volt egyszerű, elég sokat dobálta a gépet valami megfejthetetlen légi bigyó,így 3 agyvérzés, 2 szívrohammal, de földet értünk Pozsonyban, Sinya már várt minket, könnyes búcsú az M.W.S. és WMD zenekaroktól, és tipli haza.
Elég zsír volt a hétvége,köszönjük a Sold For Evil legénységének a bulit, nagyon jól éreztük magunkat, remélem mihamarabb!

Rokk.

Balázs
vissza

CadaPlayer

No flash player!

It looks like you don't have flash player installed. Click here to go to Macromedia download page.